2007. június 1.

Fúrni kell...

Sajnos odáig jutott a motor, hogy fúratni kellett a hengert, mert már vállasodott.
Helyben meg is csinálták 4000HUF-ért.
Fúrás, dugó, gyűrűk, csapszeg és a zégerei.
Elmentem a hengeremért és elsőre sikerült is összerakni - a gyűrűk méretesek voltak nem kellett a végüket lereszelgetnem.
A tűgörgőkkel nem volt baj, bezsíroztam kevéssé a halytókarszemet belül és szépen belepakolgattam őket majd csapszeg a helyére és már ment is összefelé szépen a cucc.
Karbi fel, kipuff fel, benzin bemixel megtankol és gépet kitol a napfényre.
Csap megnyit úszóház megtelik szívató benyom és harmadikra be is indult a gép.
Szép hangja van, most már
csak a kipufogó zaját hallom hátulról és kevés zajolás jön előlről a motor felől, de az is egészséges.
Alapjáraton lefulladt természetesen, szóval emeltem kicsit rajta és bemelegítettem a kicsikét.
Ezután rögtön kapott egy olajcserét is, biztos ami biztos ennyivel is kisebb a motor belső ellenállása, amúgy eléggé gányos volt az olaj szóval megérte.
Próbaúton nagyon aranyosan duruzsolt a gázt csak 1/3 és 2/5 részig húztam neki sík úton úgy kábé 10-15 km-t mentem vele.
Volt benne egy kisebb part is de nem volt gond semmi.
Szépen megy mint mondtam a moci, sikeres volt a műtét.
Most már csak a bejáratás van hátra amit a munkábajárással kezdek hétfőn, meg persze ma is azzal jöttem.
A hátsó fékemet sikerült kissé felerősítenem, biztosabban állok meg ott ahol szeretnék.
A próbaút után már visszavettem az alapjáratból mert már nem akart lefulladni és most szép alapjárata van.
A benzinszintem magas egy kicsit, de nem fullad tőle a moci és nem is bánok egy kicsivel dúsabb keveréket most.

Azóta eltelt kábé 250km és nagyon kíméletesen járatom be a kicsikét.
Eddig szépen megy és remélem így is marad sokáig.

Mocizni mentem!

Nincsenek megjegyzések: