2006. július 25.

Dolgok 4 (vegyesen)

Pár infó vegyesen:
- a gyertya : BRISK N17C
- a gyertya hézag : 210-0,4 mm, 207-0,7 mm
- a sűbertűn a lemezke felülről a második vágatba legyen téve, ez a gyári érték
- a főfúvóka 63-as gyárilag
- a karburátor tömítései mindig legyenek sértetlenek (úszóház tömítés, szívó cső tömítés, stb....
- benzincsap tömítés kb 30HUF
- külső szűrőt lehet kapni a benzincsőbe kell beletoldani kívülről
- a tűszelep zárását ellenőrizni nem árt
- a 207-es keveréke 1:33 a 210-esé az 1:40
- magas benzinszintnél folyik a benzin a levegőszűrő fedelénél, esetleg több helyen is a karbiból

asszem ennyi jutott most eszembe

Nincsenek megjegyzések: